BLACK NOVEMBER
x
sleephouse.bg

от 01.11 до 30.11
ПОРЪЧАЙ ПО
ТЕЛЕФОНА:


0878 625 635
082 594 200

РЕГИСТРИРАЙ СЕ
x

Регистрирай се в
www.sleephouse.bg
и пазарувай с

ОТСТЪПКА

Възползвай се от нашата
програма за Лоялни
Клиенти сега!

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ



Продуктът се развали. Как да процедирам, за да бъде поправен?

В случаите, когато е необходима поправка на продукт по време на неговия гаранционен срок, е необходимо да попълните формуляр за поправка на продукт като упоменете всички необходими данни за Вашата поръчка и опишете дефектът, който трябва да бъде отстранен. В рамките на 48 часа наш консултант ще се свърже с Вас на посочения телефон, за да бъдат уточнени подробностите по изпълнение на гаранционните условия.

Не съм удовлетворен от продукта. Как да процедирам, за да го върна?

Ако не си доволен от закупения от теб продукт, можеш да го върнеш в срок от 14 дни от доставката му. АЛМАРКЕТ ти дава възможност да връщаш продуктите като попълниш онлайн формуляр за връщане. Транспортните разходи за връщане са за сметка на Купувача.
Всички върнати продукти трябва да бъдат в същото състояние като при доставката. Няма да бъдат приемани продукти, които са повредени от теб, такива с увредена или нецялостна опаковка, със следи от износване или прекомерно използване, с одрасквания, със следи от удари. Няма да се приемат и продукти, които не са придружени от всички аксесоари, с които са ти били доставени.
Трябва да върнеш продуктите в оригинална опаковка, придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция и всички документи, с които е доставен продуктът.
В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато връщаш продукта, трябва да върнеш и подаръка.
В случай, че си закупил повече от един еднакви продукти и желаеш да върнеш два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян.
Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.

Не съм получил фактура. Как да процедирам, за да получа такава?

Свържете се с нас на посочените телефони и e-mail контакти, за да бъдат уточнени подробностите по издаването и доставката на Вашата фактура. SLEEPHOUSE.bg издава фактура за всяка една покупка. Възможно е в определени ситуации Вие да не сте я получили физически, но тя се съхранява надлежно при нас.

В какъв срок ще си получа парите от върнат продукт?

Ако си избрал опцията връщане на платената сума за покупката и продуктът, който си върнал отговаря на условията за връщане, ще ти възстановим сумата на посочените от теб данни във формуляра за връщане. Ще преведем сумата до 14 календарни дни.

Как да проверя дали продуктът може да бъде върнат до 14 дни?

Всички върнати продукти трябва да бъдат в същото състояние като при доставката. Няма да бъдат приемани продукти, които са повредени от теб, такива с увредена или нецялостна опаковка, със следи от износване или прекомерно използване, с одрасквания, със следи от удари. Няма да се приемат и продукти, които не са придружени от всички аксесоари, с които са ти били доставени.
Трябва да върнеш продуктите в оригинална опаковка, придружена от непокътнатите етикети, оригиналната гаранция и всички документи, с които е доставен продуктът.
В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато връщаш продукта, трябва да върнеш и подаръка.
В случай, че си закупил повече от един еднакви продукти и желаеш да върнеш два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян.
Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.

Как ще разбера дали продуктът ми е поправен?

След като сте изпратили продукт за поправка, максималният срок, в който ще Ви бъде върнат е 30 дни съгласно действащото Българско законодателство.
Допълнителна информация можете да получите на нашите телефони и e-mail контакти.

Кои са предимствата на поръчката онлайн?

Поръчката онлайн ти носи редица предимства:
1) Може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейната регистрация;
2) Не чакаш на опашки и не пренасяш ти тежките торби и продукти до дома си;
3) Избираш удобни за теб начин на плащане и време за доставка.

Получих дефектен продукт. Какво трябва да направя?

Необходимо е да попълните формуляр за връщане на продукт в рамките на 48 часа от извършване на доставката. Наш консултант ще се свърже с Вас, за да бъдат уточнени подробностите по изпращането на продукта обратно към нас.

Обърках данните за издаване на фактура. Какво трябва да направя?

В случай, че установите, че сте подали към нас грешни данни за фактура, е необходимо да се свържете с нас на посочените телефони и e-mail контакти, за да ни информирате за допуснатата грешка и да ни дадете коректните данни.