СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС
x
sleephouse.bg


ГОРЕЩИ ТЕЛЕФОННИ
ЛИНИИ


0878 625 635
082 594 200

КОНТАКТИ
x
СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС СЕГА

Телефони за информация и заявки:
0878 625 635
082 594 200

всеки ден (без неделя)
от 09:30ч. до 18:30ч.
Имена*Въведете име!
Телефон*Telefon!
E-mail
Съобщение*Въведете съобщение!
Колко е 12+12*

ДОСТАВКА



Продуктите, които в момента на поръчката са в наличност, се доставят в срок от 2 до 5 РАБОТНИ дни от датата на постъпване на поръчката.
Ако продуктът в момента не е в наличност, клиентът ще бъде уведомен за срока на доставката при потвърждаване на поръчката по телефона от страна на „АЛМАРКЕТ” ООД.

Ако поръчаният от клиента продукт не може да бъде доставен, „АЛМАРКЕТ” ООД ще се свърже лично с клиента, като използва данните за контакт, посочени при подаването на поръчката.

Клиентът, при потвърждаване на поръчката от страна на „АЛМАРКЕТ” ООД, бива уведомяван относно наличността на поръчаната от него стока и срока, за който може да бъде доставена.
Стоката се доставя подходящо опакована съобразно вида й и транспорта за доставка.

„АЛМАРКЕТ” ООД си запазва правото да удължи срока и датата за доставка в случай, че в планирания за производство интервал от време се съберат голям брой почивни и празнични дни, както и при свръхнатоварване. За всяко удължаване на срока за доставка „АЛМАРКЕТ” ООД информира своите Клиенти 2 (два) календарни дни преди датата за доставка, на указаната от Вас електронна поща или телефон. 
Удължаването на срока не може да бъде повече от 5 (пет) календарни дни.

„АЛМАРКЕТ” ООД доставя своите поръчки с куриер или с фирмен транспорт, в зависимост от текущите условия и даденост. Всеки Клиент бива информиран допълнително за начина на доставка.

Доставката на артикули, чиято стойност е под 100,00лв., се заплаща, като е фиксирана и е в размер на 6,00лв.

Доставката на артикули, чиято стойност е над 100,01лв., е за сметка на АЛМАРКЕТ ООД и е напълно безплатна за Клиента, освен в случаите на връщане на продукт или в случаите, когато има допълнителна договорка между страните.

Всички продукти се доставят до партера на жилището или входната врата на къщата и не се предлага услугата „Качване по етажите”.

При доставка Вие получавате следните документи:
- Касова бележка или РАЗПИСКА ЗА ИЗПЛАТЕН ПАРИЧЕН ПРЕВОД. Молим, пазете тези документи. И двата документа са с еднаква Юридическа тежест. Съгласно Българското законодателство, тази разписка е законово признат документ и замества напълно касовата бележка.
- Гаранционна карта – ВНИМАНИЕ: Възможно е гаранционната Ви карта да не е попълнена. Напомняме, че гаранционната карта има информационен характер, описващ методите за правилна експлоатация на продукта. Единствения документ, гарантиращ правата Ви на законова гаранция е касова бележка или Разписка за изплатен паричен превод.
Този документ е достатъчен, за да признаем Вашата рекламация и да удовлетворим упоменатата гаранция. - Фактура на физическо или юридическо лице– издава се за всяка направена поръчка.